تور برزیل و بازدید از عجایب این کشور

تور برزیل و بازدید از عجایب این کشور

آیا شما هم به فکر مسافرت چندروزه به یک کشور خارجی خاص هستید؟ پیشنهاد ما کشور برزیل است. آب‌وهوای استوایی، جنگل‌های آمازون، آبشار ایگواسو،کوه‌های شوگرلوف، طبیعت منحصربه‌فرد، آبشارهای بلند و تندیس و مجسمه عظیم حضرت مسیح از جمله جاذبه‌های گردشگری این کشور هستند.

مسافرت به این کشور از طریق تور برزیل یکی از راه‌های ورود به این کشور است. برزیل به‌عنوان بزرگ‌ترین کشور قاره آمریکای جنوبی همواره پذیرای تعداد زیادی گردشگر از تمام نقاط جهان است. اگر شما هم قصد سفر به این کشور زیبا را دارید، با ما همراه باشید.

کمی بیشتر کشور برزیل را بشناسیم:

برزیل پرجمعیت‌ترین و بزرگ‌ترین کشور قاره آمریکای جنوبی است. جمعیت این کشور حدود 213 میلیون نفر، پایتخت آن شهر برازیلیا و زبان رسمی آن پرتغالی است. برزیل تنها کشوری در قاره آمریکا است که مردم آن به زبان پرتغالی صحبت می‌کنند. بیشترین مساحت جنگل‌های آمازون در این کشور قرار دارد.

جاذبههای کشور برزیل:

طبیعت زیبای برزیل مقصد گردشگران بسیاری از تمام نقاط جهان است. از جمله این جاذبه‌ها می‌توان به موارد زیر اشاره کرد:

آبشار ایگواسو:

آبشار ایگواسو یکی از بلندترین و معروف‌ترین آبشارهای جهان است. این آبشار زیبا و حیرت‌انگیز در مرز 2 کشور آرژانتین و برزیل قرار دارد. این آبشار تا سال 1541 در جنگل‌های آمازون پنهان و ناشناخته بود. بعدها یک جهانگرد اسپانیایی آن را کشف و به بشریت معرفی کرد. تور برزیل یکی از بهترین روش‌ها برای ورود به این کشور زیبا و بهره‌مندی از طبیعت و جاذبه‌های گردشگری آن است.

حدود یک‌سوم این آبشار در کشور برزیل و دوسوم آن در کشور آرژانتین واقع شده است. در مجموعه آبشارهای ایگواسو حدود 257 آبشار وجود دارد.  وسعت این مجموعه آبشار حدود 2.7 کیلومتر و ارتفاع برخی از آنها گاها تا 100 متر است.

یکی از زیباترین و منحصربه‌فردترین آبشارهای این مجموعه، آبشار گلوی شیطان است. این آبشار به شکل نعل اسب بوده و عرض آن حدود 700 متر و ارتفاع آن حدود 82 متر است.

کوههای شوگرلوف:

یکی از مهم‌ترین جاذبه‌های گردشگری کشور برزیل کوه‌های شوگرلوف است که در شهر ریودوژانیرو قرار دارد. این کوه‌ها به کوه‌های کله‌قندی نیز معروف هستند. گردشگران از طریق تور برزیل می‌توانند وارد این کشور شده و از این مکان‌های جالب بازدید کنند.

 

این کوه‌ها یکی از جاذبه‌های گردشگری شهر ریودوژانیرو هستند که در آن علاوه بر کوه‌نوردی و صخره‌نوردی، بازدید از مناظر طبیعی نیز صورت می‌پذیرد. در کنار این کوه‌ها، جنگل‌ها و تاکستان‌های زیبایی نیز وجود دارند که جذابیت این مکان را افزایش می‌دهد.

تندیس حضرت مسیح:

این مجسمه و تندیس بسیار مشهور در شهر ریودوژانیرو واقع شده است. ارتفاع این مجسمه حدود 40 متر است که در ارتفاع 710 متری کوه کورکووادو در سال 1926 ساخته شده است. گردشگران از طریق تور برزیل به‌راحتی می‌توانند به این شهر مسافرت کنند.

این مجسمه حضرت مسیح را نشان می‌دهد که در حالت ایستاده دستان خود را به‌طور کامل باز کرده و به معنای پذیرش انسان‌ها در آغوشش است. بازوی سمت چپ تندیس به شمال ریودوژانیرو بازوی راست به جنوب این شهر اشاره دارد.

 

 

این مجسمه چهارمین مجسمه بزرگ جهان و پنجمین تندیس بزرگ حضرت مسیح در کل دنیا است. این تندیس در حال حاضر یکی از نمادهای کشور برزیل است و در سال 2007 به‌عنوان یکی از عجایب هفت‌گانه دنیا شناخته شد.

جنگلهای آمازون:

وسعت جنگل‌های آمازون حدود 5.5 میلیون کیلومترمربع است که در 9 کشور واقع شده است. بخش اعظم این جنگل‌ها در کشور برزیل قرار دارد. به جنگل‌های آمازون، ریه‌ زمین لقب داده شده است. آمازون بزرگ‌ترین و زیباترین جنگل بارانی جهان است.

بزرگ‌ترین رودخانه جهان یعنی رودخانه آمازون از میان این جنگل‌ها می‌گذرند. این جنگل‌ها نقش مهمی در تولید اکسیژن و جذب دی‌اکسید کربن دارند. برخی محققان مقدار این تولید و جذب را نصف جو کل زمین برآورد کرده‌اند؛ به همین دلیل به این جنگل‌ها ریه زمین نیز گفته می‌شود.

خیابان پائولیستا:

خیابان پائولیستا یکی از معروف‌ترین خیابان‌های شهر سائوپائولو است. در این خیابان شلوغ همه نوع مغازه و فروشگاه وجود دارد. گردشگرانی که از طریق تور برزیل و یا به هر روش دیگر به این کشور سفر کرده‌اند، می‌توانند سوغاتی‌های خود را از این خیابان برای اعضای خانواده و دوستان تهیه کنند.

ورود به کشور برزیل:

ورود به خاک این کشور مستلزم دریافت ویزا از سفارت این کشور است. در غیر این صورت، ورود غیرقانونی بوده و افراد با مشکلاتی روبه‌رو می‌شوند. کسانی که با هدف تفریح و گردشگری تصمیم دارند وارد این کشور شوند، باید اقدام به دریافت ویزای توریستی کنند. تور برزیل مطمئن‌ترین و راحت‌ترین روش برای ورود به این کشور است.

نکته بسیار قابل‌توجه این است که گردشگران و علاقه‌مندان برای ورود به کشور برزیل نباید به‌صورت انفرادی اقدام کنند و حتما باید در قالب گروه و تور، ویزای توریستی این کشور را دریافت کنند.

از جمله مدارک لازم برای دریافت ویزای توریستی کشور برزیل موارد زیر است:

- ارسال درخواست ویزا از طرف آژانس مسافرتی یا تور به‌صورت گروهی و نه انفرادی

- یک قطعه عکس

- پرینت 3 ماهه حساب‌های بانکی

- گواهی تمکن مالی به زبان انگلیسی

- اصل و تصویر کارت ملی و شناسنامه

- پاسپورت ایرانی با حداقل 6 ماه اعتبار

- مدارک شغلی

- گذرنامه‌های قبلی متقاضی

لازم به ذکر است تمامی مدارک باید به یکی از زبان‌های انگلیسی، اسپانیایی و یا پرتغالی ترجمه شوند. 

سخن پایانی:

برزیل به‌عنوان یکی از کشورهایی که از نعمت طبیعت زیبا و جاذبه‌های فراوان گردشگری بهره‌مند است، همواره پذیرای گردشگران و مسافران از تمام کشورهای دنیا است. آب‌و‌هوای فوق‌العاده، جنگل‌های حیرت‌آور آمازون و مجموعه آبشارهای ایگواسو از جمله جاذبه‌های گردشگری این کشور هستند. علاقه‌مندان و گردشگران می‌توانند از طریق تور برزیل و یا روش‌های مختلف دیگر به این کشور ورود کرده و خاطره‌ای خوش را برای خود و عزیزانشان بسازند. اگر شما هم به دنبال سفر به کشور برزیل هستید، به سایت صفا سیر مراجعه کنید.

تور ژاپن بازدید از کشوری با تمدن بی‌نظیر

تور ژاپن بازدید از کشوری با تمدن بی‌نظیر

ژاپن کشوری زیبا و یکی از قدرت‌های برتر جهان به شمار می‌آید که در شمال شرقی آسیا واقع شده‌ است. این کشور به‌عنوان یکی از رویایی‌ترین مقاصد گردشگری در سراسر جهان شناخته شده ‌است؛ زیرا تمدن بی‌نظیر و مناطق دیدنی این کشور، گردشگران بسیاری را به‌سوی خود جذب می‌کند. بازدید از مناطق زیبا و تاریخی و جاذبه‌های توریستی ژاپن، تجربه‌ای بی‌نظیر و متفاوت با سایر تجربه‌های گردشگری است که پیشنهاد می‌کنیم لذت این تجربه را از دست ندهید. در ادامه با جزئیات تور ژاپن صفا سیر توس آشنا می‌شوید.

اخذ ویزای ژاپن برای سفر به این کشور:

پیش از سفر به ژاپن، به ویزای این کشور نیاز دارید تا بتوانید به این کشور سفر کنید. برای اخذ ویزای ژاپن، باید به‌همراه مدارک مورد نیاز برای صدور ویزا به سفارت ژاپن مراجعه کنید یا نماینده قانونی شما این‌کار را انجام دهد. اخذ ویزای ژاپن به چند روز زمان نیاز دارد و سفارت ژاپن در مورد مدارک و صدور ویزا کمی سختگیر است.

شرکت صفا سیر توس به‌دلیل تجربه بالا در زمینه صدور ویزای ژاپن و سایر کشورها، می‌تواند شما را در این زمینه راهنمایی کند تا احتمال رد درخواست شما کاهش یابد؛ توجه داشته ‌باشید که در صورت رد درخواست صدور ویزای شما، امکان درخواست مجدد ویزا تا شش ماه امکان‌پذیر نیست؛ بنابراین از قبل در مورد ویزای ژاپن از متخصصین و مشاورین ما کمک بگیرید.

4 شب اقامت در شهر زیبای اوساکا با تور ژاپن:

مدارک لازم برای اخذ ویزای ژاپن و سفر به این کشور عبارتند از:

- اصل گذرنامه با حداقل 6 ماه اعتبار و کلیه گذرنامه‌های قبلی در صورت وجود

- 1 قطعه عکس با پس زمینه سفید با ابعاد 4.5*4.5

- گواهی اشتغال به کار

- گردش حساب 3 ماه اخیر

- تمکن مالی فرد متقاضی

پس از صدور ویزا، خود فرد متقاضی باید برای دریافت آن به سفارت ژاپن مراجعه کند. ویزای ژاپن پس از صدور تا سه ماه مهلت دارد که می‌توانید در این مدت به شهرهای مختلف این کشور سفر کنید.

 

در تور ژاپن از چه مناطقی دیدن خواهیدکرد؟

در تور ژاپن به‌مدت 12 روز، از مناطق دیدنی و شهرهای زیبای این کشور دیدن می‌کنید. طی این تور، به‌مدت 4 شب در اوساکا اقامت خواهید داشت و از معبد تو ای جی و قلعه اوزاکا و محله شین سای باشی دیدن می‌کنید؛ سپس به کیوتو سفر خواهید کرد و به‌مدت 2 شب در این شهر می‌توانید از مناطق دیدنی آن مانند تلکابین باغ گیاه‌شناسی، معبد کیومیزو و کین کا کوجی جنگل بامبو آراشیما و پل گتسو کیو و مراکز خرید و اوتلت این شهر بازدید کنید.

بعد از سفر در کیوتو، به‌دلیل مسافت کم تا توکیو، پایتخت ژاپن، با قطارهای تندرو به توکیو سفر خواهیدکرد و از مناطقی چون دیزنی لند توکیو، برج مراقبت توکیو، معبد آسوکاسا و مراکز خرید دیدن می‌کنید. شما به‌مدت 2 شب در توکیو اقامت خواهید داشت که بهتر است مناطق دیدنی این شهر بسیار زیبا را از دست ندهید.

هاکونه از دیگر شهرهای ژاپن است که در این تور از این شهر زیبا بازدید خواهید کرد و از گشت شهری ‌هاکونه شامل کشتی کروز دریاچه آشی و تله کابین پل معلق میشیما بهره‌مند خواهید شد.

 

امکانات تور ژاپن:

در سفر به ژاپن، در هتل‌های 5 ستاره و زیبای این کشور اقامت خواهید داشت. می‌توانید از صبحانه بوفه هتل‌ها به‌صورت رایگان استفاده ‌کنید. توجه داشته‌باشید که صرف ناهار و شام در هتل‌ها شامل هزینه خواهد شد؛ البته کلیه گشت‌های شهری به‌همراه ناهار هستند.

در گشت‌های شهری تور ژاپن، لیدر فارسی زبان همراه شما خواهد بود تا شما را در مورد امکانات هتل، تاریخچه شهرها و مناطق دیدنی آن‌ها و چگونگی استفاده از امکانات شهرها مانند وسیله‌های نقلیه عمومی‌ راهنمایی کند. در صورت بروز هر گونه مشکل یا وجود هر گونه سؤال می‌توانید از لیدر تور راهنمایی بخواهید.

نحوه سفر به شهرهای مختلف ژاپن:

با انتخاب تور ژاپن، به 4 شهر مختلف این کشور سفر خواهید کرد که کلیه ترانسفرها به‌جز سفر از کیوتو به توکیو، ترانسفر فرودگاهی هستند. اما به‌دلیل مسافت کم بین کیوتو و توکیو، با قطارهای تندرو شین کانسن از کیوتو به توکیو سفر خواهیدکرد. طی این سفر، لذت سوارشدن و تجربه سفر با سریع‌ترین قطارهای دنیا را نیز به خود هدیه خواهید داد.

بهترین فصل برای سفر به ژاپن کدام فصل است؟

فصل بهار یکی از زیباترین فصل‌ها و بهترین زمان سفر به ژاپن است؛ زیرا در این فصل شکوفه‌های گیلاس شکوفا می‌شوند و جلوه بسیار زیبا و رؤیایی به شهرهای ژاپن اعم از کیوتو و توکیو می‌دهند. فصل پاییز هم یکی از فصل‌های زیبا برای بازدید از شهرهای ژاپن است که جلوه‌ای زیبا و طلایی به درختان شهرهای ژاپن می‌بخشد. این دو فصل تجربه سفری مانند فیلم‌ها و انیمیشن‌های ژاپنی به شما هدیه می‌دهند که خاطره این سفر را هرگز فراموش نخواهید کرد.

سخن پایانی:

ژاپن کشوری بسیار پیشرفته و زیبا است که سفر به آن با سفر به کشورهای دیگر متفاوت است. در صورت تمایل به رقم زدن سفری بسیار متفاوت و هیجان‌انگیز برای خود و همراهانتان، می‌توانید از همین الان برای اخذ ویزا و رزرو هتل و بلیط سفر اقدام کنید. صفا سیر توس بی‌نظیر بودن تور ژاپن 12 روزه خود را تضمین می‌کند و سفری فراموش‌نشدنی را برای شما رقم خواهد زد. برای کسب اطلاعات بیشتر می‌توانید با مشاورین شرکت ما تماس بگیرید تا شما را به بهترین نحو راهنمایی کنند.

تور سریلانکا بهشت گمشده زمین

تور سریلانکا بهشت گمشده زمین

اگر تصمیم دارید تعطیلات امسال خود را در یک محیط خاص و متفاوت با سبکی عرفانی بگذرانید، کافی است تا به مقصد بهشت گمشده زمین یعنی سریلانکا سفر کنید! ما تور سریلانکا را برایتان آماده کرده‌ایم تا بتوانید به‌مدت ۱۰ شب از جاذبه‌های گردشگری بی‌نظیر و مسحورکننده این کشور سرسبز و رنگارنگ نهایت استفاده را ببرید.

مرحله اول تور سریلانکا: بازدید از شهر کلمبو با حال و هوای بودایی

تور سریلانکا ما ابتدا وارد شهر پرجاذبه کلمبو خواهد شد. به‌طورکلی کشور سریلانکا کشوری بودایی است؛ با این‌حال هندوها، مسیحیان و مسلمانان نیز در این کشور زندگی می‌کنند. جالب است بدانید که سریلانکا را به‌عنوان هندوستان کوچک می‌شناسند. شما می‌توانید در سواحل کافه‌ها و جاهای مختلف آن از سکوت و آرامش طبیعت لذت کافی را ببرید.

با سفر به سریلانکا می‌توانید یک و تیر و چند نشان بزنید؛ به این صورت که با انواع فرهنگ‌ها و قومیت‌های مختلف تنها در یک سفر چندروزه آشنا شوید و تجربیات و دانش خود را هم از لحاظ مذاهب، آیین‌ها و هم از نظر آشنایی با حیات‌وحش ارتقا دهید.

یکی از جاذبه‌های گردشگری جذاب و فوق‌العاده چشم‌نوازی که در تور سریلانکا با آن برخورد خواهید کرد، معبد بودایی گانگارامایا است. این معبد ترکیبی زیبا از سبک‌های معماری چینی، سریلانکایی، هندی و تایلندی بوده و با ورود به این معبد در همان لحظه نخست، در هم آمیختگی فرهنگ سنتی و مدرنیته را احساس خواهید کرد. همچنین معبد دارای اقلام قیمتی و عتیقه‌جات بسیار زیادی از جمله مجسمه‌های رنگی بودایی، جواهرات و آثار هنری باستانی، عاج‌های زیبا، مبلمان قدیمی و سنگ‌های قیمتی نیز است.

در این معبد مراسمات مذهبی برای گرامیداشت بودا انجام می‌گیرد که بسیار چشم‌نواز است و جذابیت بسیار زیادی دارد که تا مدت‌ها از ذهنتان بیرون نخواهد رفت. مراسم پویا و جشن سنتی ناوام ماها پراهرا از مهم‌ترین آیین‌هایی هستند که در معبد گانگارامایا برگزار می‌شوند.

مرحله دوم سفر: تور سریلانکا در شهر خوش آب‌وهوای کندی

در مرحله دوم تور سریلانکا ما شما را به کندی خواهیم برد؛ این شهر یکی از خوش آب‌وهواترین و زیباترین شهرهای سریلانکا است که از بهترین مناطق برای سپری کردن تعطیلات مهیج و شاد به‌شمار می‌رود. با اینکه کندی یکی از شهرهای بسیار شلوغ سریلانکا و آسیا به‌شمار می‌رود، اما تنوع فرهنگی در آن بسیار بالاست و ما می‌توانیم در این شهر شاهد مکان‌های مقدس و تاریخی، صنایع‌دستی فراوان و موسیقی‌های شاد و فرح‌بخش باشیم.

 

در صورتی که به مذهب بودائیسم و فرهنگ این قشر از افراد علاقه دارید، این شهر بهترین جا برای شماست؛ چرا که تعداد زیادی اماکن مقدس بودایی در آن قرار دارد. شهر کندی را یکی از شهرهای تاریخی جهان معرفی کرده‌اند. در ادامه تور سریلانکا ما شمارا به دیدن معبد دندان، باغ‌وحش پیناوالا و یتیم‌خانه فیل‌ها خواهیم برد.

معبد دندان در سریلانکا:

یکی از بهترین مکان‌ها برای اسطوره‌سازی، خیال‌پردازی و درعین‌حال گردشگری و عکاسی معبد دندان شهر کندی در سریلانکا است. این مکان که در قرن ۱۷ میلادی بنا شده، برای مردم بسیار مهم و مقدس شمرده می‌شود و در اصل یک قصر سلطنتی بسیار باشکوه و جذاب است که حالا تبدیل به معبد و موزه شده‌ است. جالب است بدانید که مردم سریلانکا چنین باور دارند که کسی که نگهدارنده دندان مقدس باشد، می‌تواند حاکم واقعی سریلانکا لقب بگیرد.

 

یکی از باشکوه‌ترین و تماشایی‌ترین مراسمات که در این معبد برگزار می‌شود، مراسم رژه است که در دو ماهه‌ اول تابستان انجام می‌گیرد. در این رژه نوازندگان در کنار رقاصان و آهنگ‌سازان به‌همراه صدها فیل رژه می‌روند و در صندوقچه‌ای طلایی این دندان مقدس را حمل می‌کنند.

یتیم‌خانه فیل‌ها:

تا چه حد به فیل‌ها علاقه دارید؟ فیل‌ها از آن دسته حیواناتی هستند که در داستان‌ها و افسانه‌های هندی و آسیایی نقش بسیار مهمی دارند و از طرفی حیواناتی بسیار مهربان و آرام هستند. در این بخش از تور سریلانکا ما شما را به یتیم‌خانه فیل‌ها در شهر کل خواهیم برد. این یتیم‌خانه وظیفه نگهداری از بچه فیل‌های یتیم را که پدر و مادر و گروه خود را از دست داده‌اند، بر عهده دارد. جالب است بدانید که در سال‌های گذشته این مرکز دو بچه فیل به باغ‌وحش ارم ایران نیز اهدا کرده ‌است.

باغ‌وحش پیناوالا:

هرچقدر که با دنیای حیوانات و تنوع زیستی جانداران کره زمین آشنا باشید، باز هم با قدم زدن در باغ‌وحش پیناوالا شگفت‌زده خواهید شد. این باغ‌وحش به‌عنوان باغ جانورشناسی دهیوالا نیز شناخته می‌شود و گونه‌های مختلفی از جانوران را در خود جای می‌دهد. این باغ‌وحش یکی از کهن‌ترین باغ‌وحش‌های روباز آسیا و جهان شناخته می‌شود که بیش از ۲۵۰۰ جانور مختلف را گردهم آورده ‌است.

 

در این بخش از تور سریلانکا شما می‌توانید با انواع پستانداران، پرندگان، خزندگان، حشرات و آبزی‌های بومی این کشور آشنا شوید و از نمایش‌های مفرح و سرگرم‌کننده‌ای که در آن برگزار ‌می‌شود نیز لذت ببرید.

مرحله سوم سفر: گشت در شهر اروپایی نورا الیا

شهر نورا الیا (Nuwara Eliya) یکی از شهرهای مرکزی کشور سریلانکا است که در قرن ۱۹ میلادی به‌عنوان شهری استعماری برای انگلیسی‌ها تأسیس و پایه‌گذاری شد. بسیاری از انگلیسی‌ها از این شهر برای شکار حیواناتی همچون روباه، فیل، آهو و... استفاده می‌کردند. از جاذبه‌های گردشگری این شهر می‌توان به پارک ویکتوریا، مزارع چای و دریاچه گرگوری اشاره کرد.

در انتهای بخش جنوبی این شهر می‌توانیم دریاچه گرگوری (Gregory Lake) را مشاهده کنیم که با نمایی بسیار جذاب و متحیرکننده آماده استقبال از گردشگران است. شما می‌توانید با لوازم گوناگونی همچون قایق‌های پدال، بالگرد و اسب‌های سواری کنار این دریاچه اوقات خوشی را بسازید.

یکی از زیباترین پارک‌های جنوب آسیا نیز در این شهر قرار دارد که با عنوان پارک ویکتوریا (Victoria Park) شناخته می‌شود. این پارک همواره به بهترین شکل ممکن نگهداری شده و تزئینات بی‌نظیری روی آن انجام می‌گیرد.

مرحله چهارم تور سریلانکا: بازدید از شهر باشکوه بنتوتا

در تور سریلانکا شما با معابد قصه‌ها و مناظر بی‌نظیر و بکر و زیبایی مواجه خواهید شد که یکی از اصلی‌ترین آن‌ها، شهر باشکوه بنتوتا است. در هر نقطه از این شهر می‌توانید شگفتی‌های متنوعی را مشاهده کنید؛ از حیات‌وحش غنی آن ‌که شامل پرندگان، پستانداران و آبزیان است گرفته تا معابد شکوهمندی که در بخش‌های مختلف آن برافراشته‌اند، می‌توانند شما را حیرت‌زده کنند.

یکی از مناطق دیدنی این شهر رودخانه مادو است که تجربیات غنی از حیات‌وحش را در اختیار شما قرار می‌دهد. این مکان یکی از محبوب‌ترین بخش‌ها برای گیاه‌شناسان و جانورشناسان به شمار می‌رود. شما نیز می‌توانید در تور سریلانکا و در کنار این رودخانه به تماشای مسافرت‌های پرندگان، ماهیگیری و قایقرانی بپردازید.

همچنین در اطراف شهر بنتوتا به مرکز نگهداری و پرورش لاک‌پشت‌های دریای غول‌پیکر نیز خواهیم رفت. شما می‌توانید در این محل انواع لاک‌پشت‌ها را از یک‌روزه تا ۷۵ ساله مشاهده کنید و روند زندگی آن‌ها را از نزدیک ببینید.

سخن آخر:

با انتخاب تور سریلانکا، در بهترین هتل‌های ۵ ستاره‌ی این کشور اقامت کنید و همچنین از جاذبه‌های گردشگری و طبیعت بکر و جذاب آن نهایت استفاده را ببرید. ما شما را به قطار گردشگری سریلانکا در مسیر نورا الیا سوار می‌کنیم تا بتوانید سفر هیجان‌انگیز خود را با یک عکس یادگاری به‌یادماندنی‌تر کنید. خوب است بدانید که این مسیر به‌عنوان زیباترین مسیر ریلی در سراسر جهان به ثبت رسیده است و شما در طی این سفر ریلی از مناظر بسیار زیبایی همچون آبشارها، ایستگاه‌های دست‌فروشی و شالیزارها و مزارع چای و دهکده‌های زیبا و خارق‌العاده سریلانکا دیدن خواهید کرد.

تور کره‌جنوبی و ژاپن سفری کشورهای متمدن شرق آسیا

تور کره‌جنوبی و ژاپن سفری کشورهای متمدن شرق آسیا

کره‌جنوبی و ژاپن علاوه بر اینکه به‌عنوان دو غول تکنولوژی در جهان شناخته می‌شوند، یکی از مقاصد اصلی گردشگران در تعطیلات به‌شمار می‌روند. با خرید تور کره‌جنوبی و ژاپن به‌راحتی و در زمانی کوتاه به‌طور کامل از جاذبه‌های این دو کشور غنی و پربار دیدن کنید و به تجربیاتی تازه دست ‌یابید. ما در این تور شما را به اعماق شهرها و مناطق گردشگری این کشورها می‌بریم تا بتوانید فرهنگ و تمدن آسیای شرقی چند هزارساله را به‌صورت واقعی حس کنید. با ما همراه باشید.

مرحله اول تور کره‌جنوبی و ژاپن: بازدید از سئول دوست‌داشتنی

امروزه سئول به‌عنوان پایتخت فناوری و تکنولوژی شناخته می‌شود. این شهر به‌عنوان پایتخت کره‌جنوبی، یک شهر نوین و صنعتی است که روزبه‌روز در حال پیشرفت است. سئول به‌عنوان یکی از شهرهای پیشرو در زمینه‌های فناوری و نوآوری‌، مراکز دیدنی بسیار زیاد و مهیج دارد.

تجربه پختن غذاهای محلی کیمچی:

اصلی‌ترین غذای کره‌جنوبی که نماد اصلی این کشور نیز است، کیمچی نام دارد. مردم کره به‌معنای واقعی کلمه عاشق این غذا هستند و بعید است که به رستورانی بروید و کیمچی سفارش دهید و برایتان نیاورند! این غذا در اصل یک نوع ترشی است که مواد اصلی آن را سبزیجات تشکیل می‌دهند. ما در تور کره‌جنوبی و ژاپن، شما را به خوردن این غذای خوشمزه کره‌ای دعوت می‌کنیم.

 

یک‌بار که این غذای خوشمزه و مقوی را در خود کشور اصلی آن تهیه کنید، عاشق آن شده و می‌توانید بعدها یاد و خاطره این سفر را با درست کردن این غذای لذیذ زنده نگه ‌دارید. کره‌ای‌ها کیمچی را با هر غذایی می‌خورند و برای آن اهمیت زیادی قائل هستند. این اهمیت به حدی است که موزه‌ای مخصوص کیمچی نیز در سئول وجود دارد که به نمایش ابزارآلات تهیه کیمچی از روزگاران قدیم می‌پردازد.

بازدید از برج رصد خانه سئول و گشت تله‌کابین سئول:

عجیب است که به سئول برویم و به بلندترین نقطه این شهر سر نزنیم! برج رصدخانه سئول که با نام برج N و نامسان نیز شناخته می‌شود، یکی از مراکز تفریحی پرطرفدار در بین گردشگران و توریست‌ها است و در کنار کارکرد مخابراتی‌اش به‌عنوان بلندترین و جذاب‌ترین سازه مدرن این شهر نیز شناخته می‌شود. اگر می‌خواهید که به‌عنوان یک گردشگر عکس‌هایی خاص و جذاب از این شهر بگیرید، اینجا یکی از بهترین لوکیشن‌ها برای شما خواهد بود.

 

این برج در حال حاضر به‌عنوان اولین برج مخابراتی امواج رادیویی و تلویزیونی شهر سئول، مأموریت پخش امواج شبکه‌های جذاب و مهمی همچون KBS، SBS و MBC را عهده‌دار است. در طبقه سوم برج سئول می‌توانیم رصدخانه آن را ببینیم که با ارائه تصویری 360 درجه از شهر سئول از پشت دیواری شیشه‌ای، زیر و بم و بزرگی این شهر بزرگ را به نمایش می‌گذارد.

بازدید از مرکز خرید دونگ دائه موند و دانگ داده موند پلازا:

شما می‌توانید به‌راحتی در بزرگ‌ترین و مهم‌ترین مرکز خرید سئول قدم بزنید و انواع کالاهای موردنیاز خود را خریداری کنید. مرکز خرید دونگ دائه موند و دانگ داده موند پلازا، یک مجموعه کامل از بازارهای سنتی و لوکس است که بزرگ‌ترین بازار خریدوفروش، عمده‌فروشی و خرده‌فروشی در شهر سئول به‌شمار می‌رود.

در تور کره‌جنوبی و ژاپن در این بازار جذاب و دیدنی قدم بزنید و باحال و هوای سئول قدیم و تاریخچه‌ فرهنگی این کشور بیش‌ازپیش آشنا شوید. همچنین امکانات رفاهی و رستوران‌های این مجموعه نیز غذاهای لذیذ و متنوعی را در دسترس قرار می‌دهند که می‌تواند پس از یک خرید خوب، خستگی را از تنمان دور کند.

مرحله دوم تور: دیدن شهر تاریخی اوزاکا

اگر از علاقه‌مندان به ژاپن قدیم و تاریخچه‌ فرهنگی آن هستید، بهترین و خاطره‌انگیزترین بخش تور کره‌جنوبی و ژاپن در انتظار شماست. ما در بازدید از این شهر بزرگ و باستانی، ابتدا به معبد تو دای جی (نارا) سر خواهیم زد. این معبد بزرگ‌ترین تالار چوبی جهان است که با نام تالار بودای بزرگ شناخته می‌شود. همچنین شگفتی آن، بزرگ‌ترین مجسمه برنز بودای جهان با ارتفاع پانزده متر نیز در این معبد قرار داد.

در این مرحله شما را با یکی دیگر از مکان‌های دیدنی ژاپن در شهر اوساکا آشنا خواهیم کرد؛ قلعه معروف اوزاکاو در منطقه شین سای باشی. شما در این زمان در کنار زیباترین و معروف‌ترین قلعه تاریخی ژاپن خواهید بود که شهرتی جهانی دارد. 

مرحله سوم تور: شهر سرسبز کیوتو

در این شهر قرار است که شما را با تجربه منحصربه‌فرد سوارشدن به سریع‌ترین قطار دنیا آشنا کنیم؛ به این معنا که شما می‌توانید در پرسرعت‌ترین قطار حال حاضر در جهان بنشینید و کارآمدی سفر ریلی را به چشم ببینید. این قطار بیش از ۳۰۰ کیلومتر در ساعت سرعت دارد و بیشترین تأخیر آن در حال حاضر یک دقیقه بوده ‌است. ما همچنین شما را به بازدید از تله‌کابین باغ گیاه‌شناسی منطقه جدید هابالند و معبد کیو میزو و کین کا کوجی می‌بریم. شما در این مسیر می‌توانید با زیبایی منحصربه‌فرد جنگل بامبو آراشیما و بازدید از پل تو گتسوکیو بیش‌ازپیش آشنا شوید.

 

اگر به‌دنبال شناخت اصالت و معماری اصیل ژاپنی هستید، کافی است با ما از معبد سومیوشی تایشای در اوساکا دیدن کنید. بازدید از برج مراقبت توکیو که از برج ایفل الهام گرفته شده نیز در این مرحله از تور کره‌جنوبی و ژاپن انجام می‌گیرد. گردشگران ما همچنین می‌توانند انواع صنایع‌دستی ژاپنی و همچنین محصولات برند ژاپنی را با حضور در مرکز خرید آکیهابارا و اوتلت ودایبا به‌طور مستقیم خریداری کنند.

 مرحله چهارم تور: شهر پرجاذبه هاکونه

در این شهر پر از جاذبه قرار است که با یک کشتی کروز روی دریاچه سه‌هزار ساله حرکت کنیم و از آثار تاریخی و باشکوه ژاپن به‌همراه مناطق دیدنی این دریاچه باستانی لذت ببریم. در نزدیکی این دریاچه جاذبه‌هایی همچون موزه گنجینه و عبادتگاه هاکونه نیز قابل‌مشاهده هستند. علاوه بر این شما را به سومین پل ثابت بزرگ دنیا با طول ۱.۷ کیلومتر می‌بریم که در حال حاضر شهرت بسیار زیادی در جهان دارد.

مرحله نهایی تور کره‌جنوبی و ژاپن: شهر بزرگ توکیو

توکیو به‌عنوان پایتخت و بزرگ‌ترین شهر ژاپن، مرکز انواع جاذبه‌های دیدنی و شگفت‌انگیز است. ما در این مرحله از تور کره‌جنوبی و ژاپن به دیدن دیزنی‌لند، برج مراقبت توکیو، معبد سنسوجی و مرکز خرید آکیها با را و اوتلت اودایبا خواهیم پرداخت. در تمامی این مکان‌ها سالانه فستیوال‌ها و مراسم‌های باستانی متعددی برگزار می‌شود که گردشگران را بیش‌ازپیش مشتاق حضور در این مکان می‌کنند.

سخن آخر

اگر دوست دارید که سفری تفریحی و پر هیجان به کشورهای آسیای شرقی داشته ‌باشید، کافی است با تور کره‌جنوبی و ژاپن ما همراه شوید. اقامت شما در بهترین هتل‌های ۵ ستاره در کره‌جنوبی و ژاپن انجام خواهد گرفت. همچنین تورلیدر فارسی‌زبان نیز در کنارتان خواهد بود. علاوه بر این دیگر نیازی نیست تا نگران اخذ ویزای کره‌جنوبی و ژاپن باشید؛ چراکه این‌کار را برای شما انجام خواهیم داد.

تور مدار قطب شمال

تور مدار قطب شمال

یکی از مقاصد ناشناخته و جذاب برای اهالی سفر و گردشگری که هیجانات خاص خودش را دارد تور مدار قطب شمال است. به‌دلیل مرسوم نبودن این مقصد برای گردشگری، همواره سؤالات بسیاری در مورد این سفر، مقصد و هزینه‌های احتمالی آن وجود دارد که در ادامه سعی کرده‌ایم به‌صورت کلی به آن بپردازیم.

قطب شمال کجاست؟

قطب شمال، شمالی‌ترین نقطه روی سیاره است که در آن محور زمین با سطح آن تلاقی می‌کند. عرض جغرافیایی آن 90 درجه شمالی است و تمام خطوط طولی در آنجا به‌هم می‌رسند. از آنجا به هر جهت که بپیچید به‌سمت جنوب است. از آنجا که تمام خطوط طولی از آن شروع می‌شوند، قطب شمال منطقه زمانی ندارد.

این قطب توسط اقیانوس منجمد شمالی احاطه شده ‌است، جایی که آب 4084 متر عمق دارد و معمولاً با یخ متحرک به ضخامت 1.8 تا 3 متر پوشیده شده ‌است. در فاصله حدود 434 سال نوری بالای قطب، ستاره قطبی یا ستاره شمالی قرار دارد. در طول شب، ستاره قطبی نه طلوع می‌کند و نه غروب می‌کند، بلکه در تمام طول سال تقریباً در همان نقطه بالای محور شمالی باقی می‌ماند در حالی که ستاره‌های دیگر دور آن می‌چرخند. این ستاره برای قرن‌ها یک نشانگر مهم برای ناوبری بوده ‌است.

به‌دلیل محور کج زمین، قطب شمال هر سال تنها یک طلوع و یک غروب خورشید را به‌ترتیب در اعتدال‌های مارس و سپتامبر تجربه می‌کند. در طول تابستان، نور خورشید در تمام طول روز وجود دارد. در طول زمستان، همیشه تاریک است. تمام این موارد کنجکاوی‌ها در مورد سفر و تور مدار قطب شمال را دو چندان می‌کند.

 

وضعیت آب و هوایی قطب شمال چطور است؟

در طول زمستان، میانگین دمای سالانه قطب شمال جغرافیایی منفی 40 درجه سانتیگراد و در تابستان 32 0 درجه سانتیگراد است. اگرچه هوا به‌هیچ‌وجه گرم نیست، اما به‌طور قابل توجهی گرم‌تر از قطب جنوب است.

اکوسیستم و حیوانات قطب شمال:

یکی از مواردی که قبل از هر گونه سفر و انتخاب تور مدار قطب شمال برای بسیاری از مسافران قابل توجه است حیواناتی است که در این منطقه زندگی می‌کنند. متداول‌ترین ساکنان روی یخ در قطب شمال، پرندگان مهاجر مانند برف بند کوچک، فولمار، کیتی واک و درنای قطبی هستند که طولانی‌ترین مهاجرت را در بین پرندگان دارد و 69200 کیلومتر رفت و برگشت از شمال را طی می‌کند. خرس‌ها و روباه‌های قطبی دیگر ساکنان این منطقه هستند.

اکوسیستم زیر یخ‌ها تنوع بیشتری نسبت به روی یخ دارد. زیر یخ، سخت پوستان کوچک، میگو، شقایق‌های دریایی و چندین گونه ماهی پیدا می‌شود که رایج‌ترین آن‌ها ماهی قطب شمال است. پستانداران دریایی مانند ناروال‌ها و نهنگ‌های دیگر به‌ندرت به شمال سفر می‌کنند.

 

چطور به قطب شمال سفر کنیم؟

سفر به قطب شمال یک سفر مرسوم و معمولی نیست و پیچیدگی‌های خاص خودش را دارد. این سفر هم به‌صورت زمینی، هم هوایی و هم از طریق دریا ممکن است و مبدا هر یک از این مسیرها از روسیه، نروژ یا کانادا آغاز می‌شود. در برخی از مبداها، سفر بسیار راحت بوده و تور مدار قطب شمال به‌عنوان یک پک آماده ارائه می‌شود. اما بدون شک اگر اطلاعات کافی و تجربه سفر مستقل نداشته ‌باشید، هزینه‌های این مسافرت می‌تواند تا چندین برابر افزایش پیدا کند. در ادامه به معرفی مسیر و روش سفر به دو طریق هوایی و دریایی پرداخته‌ایم.

1. تور مدار قطب شمال از طریق هوایی

اگر توانایی مالی دارید سریع‌ترین و ساده‌ترین راه برای رسیدن به قطب شمال، مسیر هوایی است. پروازها به قطب شمال عمدتاً از نروژ انجام ‌می‌شود، اما پروازهای چارتر از کانادا نیز در دسترس هستند. البته باید توجه داشت که چارتر کردن یک پرواز از کانادا می‌تواند ده برابر هزینه سفر هوایی از نروژ هزینه داشته ‌باشد.

اگر قصد سفر از نروژ را دارید کافی است به اسلو بروید. پروازها به قطب شمال از نروژ از لانگ یربین، روستایی در شمال مدار قطب شمال انجام‌ می‌شود. هواپیمایی نروژی به‌طور منظم از اسلو به لانگیربین پرواز می‌کند و این مسیر یکی از راحت‌ترین مسیرهای دسترسی به قطب شمال است.

اگر می‌خواهید با پرواز چاتر از کانادا حرکت کنید، باید به کلگری بروید. شرکتی که پروازهای چارتر از کانادا را رزرو می‌کند، در کلگری واقع شده ‌است و پروازهای آن از چندین نقطه در کانادا صورت‌ می‌گیرد.

چه از کانادا یا نروژ پرواز کنید، ایستگاه بعدی شما بارنئو خواهد بود، یک ایستگاه یخی که در حدود 97 کیلومتری از قطب شمال واقع شده ‌است. اقامت و غذا در بارنئو به‌عنوان بخشی از خدمات بازدید از قطب شمال ارائه می‌شود.

2. تور مدار قطب شمال از طریق دریا

گزینه دوم برای سفر به قطب شمال از طریق دریاست. می‌توانید سفر خود را از روسیه یا فنلاند شروع کنید. سفر با یک یخ شکن انجام ‌می‌شود. این کشتی در واقع یک کشتی بزرگ است که برای عبور از یخ‌های قطب شمال طراحی شده ‌است. بسته به هزینه‌ای که می‌کنید می‌توانید یک اتاق ساده با یک تخت دو نفره یا سوئیت لوکس رزرو کنید که قیمت سوئیت‌ها از 40000 تا 45000 دلار برای این اقامتگاه‌های لوکس متغیر خواهد بود.

انتظار می‌رود زمانی که کشتی از طریق اقیانوس منجمد شمالی به‌سمت قطب شمال می‌رود، بین پنج‌تا هشت روز را در کشتی بگذرانید.

گشت و گذار در قطب شمال چگونه است؟

از بارنئو می‌توانید با هلیکوپتر به قطب شمال بروید. این پرواز با هلیکوپتر MI-8 که در بارنئو مستقر است صورت‌ می‌گیرد و 20 تا 40 دقیقه طول می‌کشد تا به مقصد برسید. به‌دلیل دمای بسیار سرد در قطب، شما تا قبل از اینکه هلیکوپتر شما را به بارنئو برگرداند فقط یک ساعت فرصت گشت و گذار خواهید داشت.

مسیر هیجان‌انگیز دیگر از بارنئو، اسکی، ماشین برفی یا سواری با سورتمه تا قطب است که نیاز به یک بدن ورزیده و چالاکی دارد. همچنین باید راهنمای سفر مطمئن داشته ‌باشید.

اگر فقط می‌خواهید قطب شمال را ببینید و قصد توقف در آن را ندارید، می‌توانید یک پرواز گردشی داشته ‌باشید که از روی قطب شمال می‌گذرد اما در آنجا متوقف نمی‌شود. پروازها از برلین، آلمان در دسترس هستند و از حدود 500 دلار شروع می‌شوند.

نتیجه‌گیری:

همانطور که اشاره شد سفر به قطب شمال علی‌رغم جذابیت‌های آن یک سفر معمولی نیست و در صورتی که اهل ماجراجویی نباشید، می‌تواند بسیار پردردسر باشد. همچنین نیاز به راهنما و لیدر مناسب خواهید داشت تا بتوانید از مسیر صحیح متناسب با شرایط مالی و جسمانی خود سفر کنید. توجه کنید برای این سفر باید سلامت جسمانی کافی داشته‌ باشید. ما تورهای متنوعی برای این سفر هیجان‌انگیز برنامه ریزی کرده‌ایم که می‌توانید اطلاعات مناسبی را از سایت مطالعه کنید. اگر نیاز به اطلاعات بیشتر دارید می‌توانید همه روزه در ساعات فعالیت دفتر تماس بگیرید و متناسب با شرایط مالی و جسمانی خود یک سفر بی‌خطر و پر از خاطرات خوب را تجربه کنید. همکاران ما در صفا سیر تجربه بسیاری برای این سفر دارند و می‌توانند یک بسته قابل قبول به شما ارائه کنند.

تور هند و بازدید از کشور رنگ‌ها و بناهای تاریخی و شگفت‌انگیز

تور هند و بازدید از کشور رنگ‌ها و بناهای تاریخی و شگفت‌انگیز

هند کشوری زیبا و پرجمعیت است که مناطق دیدنی بسیاری دارد. سالانه گردشگران زیادی از سراسر دنیا، برای بازدید از جاذبه‌های گردشگری هند به این کشور سفر می‌کنند. یکی از موارد جالب در مورد کشور هند، وجود ادیان و فرهنگ‌های مختلف است؛ این کشور یک ششم جمعیت دنیا را شامل می‌شود، بنابراین وجود ادیان و فرهنگ‌های گوناگون امر عجیبی به‌شمار نمی‌آید.

برای بازدید از جاذبه‌های گردشگری و زیبای هند، تور 8 روزه در نظر گرفته شده‌است که بسیاری از زیباترین جاذبه‌ها و مناطق دیدنی این کشور را در برنامه گردشگری خود جای داده ‌است. همان‌طور که می‌دانید، هند جاذبه‌های توریستی فراوانی دارد که بازدید از همگی آنها ممکن نیست؛ اما با انتخاب این تور به زیباترین شهرهای هند سفر خواهید کرد که در برنامه گشت شهری، بازدید از مناطق مشهور و دیدنی جای داده‌شده‌ است. در ادامه با جزئیات تور هند به‌صورت کامل آشنا خواهید شد.

اخذ ویزای هند به منظور گردشگری در این کشور:

برای سفر و بازدید از مکان‌های دیدنی کشور هند، نیاز به ویزای توریستی این کشور دارید. معمولاً احتمال رد درخواست ویزای هند کم است؛ اما بهتر است از قبل در مورد مدارک لازم برای اخذ این ویزا اطلاع داشته ‌باشید تا احتمال رد درخواست خود را به صفر برسانید. مدارک لازم برای اخذ ویزای هند عبارتند از:

- اصل گذرنامه با حداقل 7 ماه اعتبار و گذرنامه‌های قبلی در صورت وجود

- 2 قطعه عکس 4*4 یا 5*5

- کپی برابر اصل تمامی صفحات شناسنامه و کارت ملی

- کپی برابر اصل ویزای قبلی هند در صورت وجود

صدور ویزای هند بین 7 الی 10 روز به طول می‌انجامد؛ بنابراین برای اخذ ویزا و زمان‌بندی سفر خود برنامه‌ریزی داشته ‌باشید تا بتوانید در زمان موردنظرتان به این کشور سفر کنید. ویزای هند پس از صدور، تا 30 روز معتبر است و تمدید بیش از این مدت امکان‌پذیر نیست.

جزئیات تور هند:

تور هند 8 روزه، شامل سفر به زیباترین شهرهای هند اعم از جیپور، دهلی و آگرا است. طی این تور، به‌مدت 3 شب در جیپور اقامت دارید و از مناطقی چون پایتخت باستانی تمبر و قلعه آمبر، کاخ شهر، جانتار مانتار و کاخ بادها دیدن خواهید کرد.

پس از بازدید از شهر زیبای جیپور، به شهر سفر خواهید کرد و از مکان‌های فاتح پور سیکری، تاج‌محل و قلعه آگرا دیدن می‌کنید. شما 2 شب در این شهر زیبا اقامت خواهید داشت و سپس به شهر دهلی، از مشهورترین شهرهای هند سفر خواهید کرد؛ گشت شهری 3 شبه دهلی شامل بازدید از دهلی قدیم و دهلی‌نو، مسجد جامع، منار قطب، مقبره همایون، ساختمان پارلمان و امارات ریاست جمهوری و دروازه هند است.

 

امکانات تور هند:

جابجایی بین این سه شهر توسط ترانسفر فرودگاهی انجام می‌گیرد و طی سفر، در هتل‌های 5 ستاره تاپ هند اقامت خواهید داشت که می‌توانید از صبحانه بوفه این هتل‌ها به‌صورت رایگان استفاده‌ کنید. توجه کنید که صرف شام و ناهار در هتل‌ها با پرداخت هزینه همراه خواهد بود.

طی سفر، لیدر فارسی زبان همراه شما است تا شما را در مورد مکان‌های دیدنی، نکاتی که باید در مورد شهرهای هند بدانید و تاریخچه شهرها راهنماییتان کند. در صورت وجود هرگونه سؤال برای استفاده از امکانات هتل و سایر امکانات و مناطق شهرهای هند، می‌توانید از لیدر خود درخواست کنید که شما را راهنمایی کند.

با انتخاب تور هند 8 شبه صفا سیر، بیمه مسافرتی نیز برای شما دریافت خواهد شد تا خسارات ناشی از اتفاقات احتمالی نظیر گم شدن چمدان، آسیب‌های پزشکی و لغو پرواز را با مبلغ مشخصی به شما بپردازد. بنابراین با انتخاب این پکیج، یکی از امن‌ترین و خاطره انگیزترین سفرها را تجربه خواهید کرد.

 

بهترین زمان برای سفر به هند چه زمانی است؟

هند کشوری است که در تمامی فصول زیبایی خاص خود را دارد اما یکی از بهترین زمان‌ها برای سفر فصل بهار است. طبیعت زیبای هند در این فصل زیباتر شده و فستیوال جشن رنگ نیز در فصل بهار برگزار می‌شود که در صورت سفر به هند در این فصل، می‌توانید از مشهورترین فستیوال هند نیز دیدن کنید. معنای این فستیوال، پیروزی خوبی بر بدی و شیطان است و قرن‌ها قدمت دارد. در شهرهایی مانند دهلی، جشن‌ها و فستیوال‌های دیگری نیز در فصل بهار برگزار می‌شود که بازدید از آن‌ها نیز خالی از لطف نیست.

از دلایل دیگری که فصل بهار را بهترین فصل برای سفر به هند می‌سازد، رنگارنگ‌تر شدن این کشور در بهار است. در این فصل می‌توانید از هند در زیباترین حالت آن دیدن کنید و خاطره‌ای خوش برای خود و همراهانتان رقم بزنید که آن را هرگز فراموش نخواهید کرد.

 

سخن پایانی:

هند کشوری زیبا و با تمدن بی‌نظیری است که هر کسی را برای سفر به این کشور و بازدید از جاذبه‌های آن ترغیب می‌کند. تور هند 8 شبه صفا سیر توس، زیباترین مکان‌های دیدنی و سه شهر از مشهورترین شهرهای هند را در برنامه گردشگری خود پوشش می‌دهد که به قطع یکی از بهترین برنامه‌های گردشگری هند خواهد بود. برای اطلاعات بیشتر، می‌توانید با مشاورین شرکت تماس بگیرید تا شما را راهنمایی کنند. با توجه به‌مدت زمان لازم برای اخذ ویزا، برای زمان‌بندی سفر خود برنامه‌ریزی داشته‌ باشید تا بتوانید در زمان مقرر در این تور شرکت کنید.

تور ویتنام و بازدید از عجایب و طبیعت بکر

تور ویتنام و بازدید از عجایب و طبیعت بکر

آیا شما هم اهل مسافرت و بازدید از طبیعت کشورهای مختلف هستید؟ ما به شما کشور ویتنام را معرفی می‌کنیم. این کشور زیبا با طبیعت بکر سالانه پذیرای افراد بسیاری از نقاط مختلف جهان است. شما با تور ویتنام می‌توانید به این کشور سفر کرده و از جذابیت‌های آن لذت ببرید.

بازدید از دریاچه west، کاخ اتحاد مجدد، تونل کوچی، تپه‌های بانا، کلیسای جامع نوتردام سایگون و شنا در خلیج هالونگ از جمله فعالیت‌های دلپذیری است که می‌توانید در این سفر داشته باشید و خاطره‌ای خوش را برای خود و عزیزانتان بسازید. اگر شما هم به دنبال سفر به این کشور هستید، با ما همراه باشید تا عجایب این کشور را بیشتر بشناسید.

پیش از هر چیز کمی بیشتر با کشور ویتنام آشنا شویم:

ویتنام کشوری در قسمت جنوب شرقی آسیا است. جمعیت این کشور حدود 97 میلیون نفر است و از این لحاظ رتبه 15 جهان را به خود اختصاص داده است. پایتخت این کشور شهر هانوی و بزرگ‌ترین شهر آن هوشی ‌مین نام دارد. زبان رسمی این کشور ویتنامی است. علاقه‌مندان می‌توانند با تور ویتنام به این کشور مسافرت کنند و از نقاط دیدنی و جذاب آن بهره‌مند شوند.

جذابیتهای سفر به ویتنام:

ویتنام سرزمین جنگل‌های وسیع و سرسبز، کوه‌های افسانه‌ای و آثار تاریخی با معماری منحصربه‌فرد است. یکی از پرطرفدارترین جاذبه‌های کشور ویتنام، خلیج هالونگ نام دارد. زمانی که از دیدنی‌ترین طبیعت‌های جهان صحبت می‌شود، نام خلیج هالونگ همیشه در میان است. علت جذابیت و معروف بودن این خلیج این است که چشم‌انداز حیرت‌‌آوری از اقیانوس دارد.

بهترین فصل سفر به این خلیج بهار و یا پاییز است. در فصل زمستان هوا سرد است و در فصل تابستان باران‌های وحشتناکی در این منطقه می‌بارد و مانع از این می‌شود که افراد در قایق بمانند. 2 ماه نوامبر و آوریل بهترین زمان مسافرت به این خلیج در نظر گرفته شده است.

پیشنهاد می‌شود کسانی که با تور ویتنام و یا هر راه دیگری که  به این منطقه سفر می‌کنند از این منطقه زیبا و حیرت‌آور بازدید داشته باشند و چند ساعتی را در آنجا سپری کنند. لازم به ذکر است شنا کردن در این منطقه از لذت‌بخش‌ترین فعالیت‌ها است.

از دیگر جذابیت‌های این کشور می‌توان به مناطق زیر اشاره کرد:

کلیسای جامع نوتردام سایگون:

این کلیسا در دهه 1880 در جنوب شهر هوشی مین توسط فرانسوی‌ها ساخته شد. کلیه مصالح استفاده شده برای ساخت این کلیسا از فرانسه وارد شده است. این بنا جزو معدود یادگارهای کاتولیک در این کشور است.  شالوده این بنا به‌صورت محکم پی‌ریزی شده است.

سردر این کلیسا قرمزرنگ است. تمامی پنجره‌های شیشه‌ای این بنا رنگی هستند. همچنین برخورداری از 6 ناقوس برنزی و 2 برج 57.6 متری از جمله ویژگی‌های این کلیسا است. به کسانی که با تور ویتنام قصد مسافرت به این کشور را دارند، پیشنهاد می‌شود از این کلیسا بازدید کنند.

کاخ اتحاد مجدد:

کاخ اتحاد مجدد و یا کاخ استقلال از جمله بناها و جاذبه‌های کشور ویتنام است. این مکان زیبا حدود 26 متر ارتفاع دارد. این بنا در سال 1868 ساخته شد و در آن زمان مکانی برای زندگی فرماندار فرانسوی بود. پس از پایان استعمار فرانسه، رئیس‌جمهور ویتنام در این کاخ زندگی می‌کرد. جالب‌ترین بخش این بنا تونل‌های جنگی است که در پایین‌ترین طبقه آن قرار دارند.

 

دریاچه وست (west):

به کسانی که با تور ویتنام وارد این کشور می‌شوند، پیشنهاد می‌شود حتما از این دریاچه زیبا در شهر هانوی بازدید داشته باشند. این دریاچه به‌عنوان بزرگترین دریاچه هانوی، 15 کیلومتر خط ساحلی دارد. بسیاری از افراد پیاده‌روی و دوچرخه‌سواری را در اطراف این دریاچه تجربه می‌کنند.

 

تونل کوچی:

از جمله دیدنی‌ترین و معروف‌ترین جاذبه‌های تاریخی و گردشگری کشور ویتنام، تونل کوچی است. سربازان ویتنامی در سال 1960 این تونل‌ها را حفر کردند. سربازان دریچه‌های این تونل‌ها را طوری پوشش داده بودند که آمریکایی‌ها در طول جنگ نتوانستند آن تونل‌ها را کشف کنند. نکته جالب‌توجه در مورد این تونل‌ها این است که از هیچ‌گونه وسایل مدرن در ساخت آنها استفاده نشده و سربازان تنها با استفاده از ابتدایی‌ترین و ساده‌ترین مصالح و وسایل این تونل‌ها را ساخته‌اند.

 

تپه های بانا:

یکی از جذاب‌ترین جاهای دیدنی در کشور ویتنام، تپه‌های بانا است. پیشنهاد می‌شود گردشگران حتما از این مکان بازدید داشته باشند و چند ساعتی را در آن سپری کنند. در بالای این تپه‌ها مجتمع اقامتی وجود دارد که به قلعه‌های قرون‌وسطایی شباهت دارد. اما در قسمت پشت آن دیوارهای سنگی، رستوران‌ها و اقامتگاه‌های لوکس و پارک دیده می‌شود.

از دیگر فعالیت‌های جذاب در زمان ورود به این کشور توریستی موارد زیر است:

- بازدید از معبد تران کوئوک هانوی

- بازدید از معبد لیتریچر

- انجام ورزش‌های رزمی تای چی

- عبور از مناطق زیبای ترانگ

- بازدید از آرامگاه هوشی مین

- بازدید از دهکده فرانسوی

- بازدید از معبد دانانگ پاگوداس

- بازدید از تپه‌های مرمری

- بازدید از بازار هان

- بازدید از کپوراژدها

- بازدید از خانه اپرا

ورود به کشور ویتنام:

ورود به خاک ویتنام مستلزم دریافت ویزای این کشور است. کسانی که با هدف گردشگری و تفریح می‌خواهند وارد این کشور شوند، باید اقدام به دریافت ویزای توریستی کنند. تور ویتنام راحت‌ترین و مطمئن‌ترین راه برای سفر به این کشور است.

از جمله مدارک لازم برای دریافت ویزای توریستی این کشور موارد زیر است:

- اصل و تصویر کارت ملی و شناسنامه

- یک قطعه عکس

- پاسپورت ایرانی با حداقل 6 ماه اعتبار

- مدارک شغلی

- گواهی تمکن مالی به زبان انگلیسی

- پرینت 3 ماهه حساب‌های بانکی

علاقه‌مندان برای دریافت مشاوره و اطلاعات بیشتر بهتر است با مشاوران ما در سایت صفا سیر تماس بگیرند.

سخن پایانی:

ویتنام به‌عنوان یکی از قطب‌های گردشگری دنیا سالانه پذیرای افراد بسیاری از تمام نقاط جهان است. طبیعت زیبا به همراه جاذبه‌های تاریخی باعث شده این کشور مقصد بسیاری از گردشگران باشد.

علاقه‌مندان می‌توانند با تور ویتنام به این کشور وارد شده و از جاذبه‌هایی همچون خلیج هالونگ، دریاچه west، تونل کوچی، کاخ استقلال یا اتحاد، کلیسای جامع نوتردام سایگون و تپه‌های بانا بازدید داشته باشند و خاطره‌ای خوش را برای خود و عزیزانشان بسازند. اگر شما هم به دنبال سفر به کشور زیبای ویتنام هستید، به سایت سفا سیر مراجعه کنید.

بهترین هتل های برزیل

بهترین هتل های برزیل

کشور برزیل انواع اقامتگاه ها با بودجه های مختلفی دارد که انتخاب گردشگران را راحت می کند ، در این مقاله قصد داریم تعدادی از بهترین هتل های کشور زیبای برزیل را به شما معرفی کنیم .

 

1.هتل امیلیانو در سائوپائولو

این هتل یکی از بهترین هتل های موجود در سائوپائولو است و بعنوان هتل بوتیک طبقه بندی می شود و دارای امکانات رفاهی بسیار زیادی از جمله اسپای داخلی با اتاق های درمان ،سونا ، جکوزی ، باشگاه 24 ساعته ، رستوران و بار بسیار جذاب می باشد.

 

2.هتل مسکود پلازا

این هتل اتاق های بسیار زیبا و فضای نگهداری ئسایل شخصی ، صندوق امانات ، پارکینگ خصوصی است.این هتل از معماری بسیار چشم نوازی برخوردار است.همه اتاق های موجود در این هتل دارای مینی بار ، سیستم گرمایش و بالکن می باشند .همه اتاق هاذ منظره ای بسیار زیبایی رو به طبیعت دارند و هر واحد دارای حمام و سشوار است.

این هتل 260 متر از خیابان معروف پائولیستا فاصله دارد.

 

 

3.هتل اینترکنتینانتال برزیل

این هتل شیک 5 ستاره در خیابان پائولیستا واقع شده و یک استخر روباز،باشگاه 24 ساعته،یک مرکز تجاری و وای فای رایگان در سرتاسر هتل دارد.

اتاق های این هتل دارای سیستم تهویه مطبوع ، تلویزیون،میز کار ، امکانات چای و قهوه ، مینی بار و حمام اختصاصی است. در این هتل رستوران تارسیلا غذای محلی و بین المللی سرو می کند و از دیگر امکانات این هتل بخواهیم بگوییم باید از پارکینگ ، میزدربان،اتاق خشک شویی ، اتو نام ببریم.

 

4.هتل ویندزور آتلانتیکا

این هتل در ساحل کوپاکابانا قرار دارد. اتاق های این هتل منظره پانوراما از اقیانوس را به مهمان های خود ارائه می دهد.وجود استخر ، بار،سالن بدنسازی در تراس پشت بام یکی از نکات برجسته این هتل است.

اتاق های جادار و روشن ، دارای تهویه هوا ، تلویزیون،اینترنت و مینی بار از دیگر امکانات هتل است. در رستوران این هتل انواع غذاهای برزیلی و بین المللی سرو می شود.

 

 

5.هتل مابو ترماس گرند ریزورت

این هتل در بالای یکی از مخازن بزرگ زیر زمینی آبخوان گوارانی قرار دارد. هتل مابو ترماس دارای استخر روباز ، وان گرم ، یک تراس آفتاب ، پارک آبی برای کودکان و سایر فعالیت های تفریحی است.

و همچنین رستوران هتل با  غذا های با کیفیت است و این هتل 4 کیلوکتر از بلوار ایگواسو فاصله دارد.

 

6.هتل بانگالوس دا سرا

این هتل در 3 کیلومتری مرکز شهر گرامادو قرار دارد و اتاق های این هتل دارای بالکن و منظره باغ می باشد . از دیگر امکانات این هتل می توان به استخر ، رستوران باز ، اتاق های بازی ، و سالن بدنسازی اشاره کرد.

 

7.هتل ال پورتو

این هتل 5 ستاره که بسیار شیک و لاکچری است در نزدیکی خیابان پائولیستا و نزدیکی رستوران ها و موزه های این شهر است.این هتل دارای آبگرم ، استخر و پارکینگ اختصاصی رایگان می باشد. طراحی اتاق های این هتل بسیار زیباست و دارای وای فای رایگان می باشد. در این هتل رستوران تربیانو وجود دارد که غذاهای ایتالیای و مدیترانه ای بی نظیری را سرو می کند و رستوران پیانوبار کوکتل های بی نظیری را  برای مهمانان تهیه میکند.

 

8.هتل رویال جاردینز

این رویال هتل در جاردینز در محله شیک سائوپائولو قرار دارد که دارای سوئیت های شیک است.از امکانات رفاهی این هتل می توان به  اینترنت رایگان ، سیستم تهویه مطبوع،دکوراسیون شیک اتاق ها و تلویزیون ،گاوصندوق ، میز کار و مینی بار اشاره کرد.این هتل 4 ستاره دارای یک سالن بدنسازی است.

رستوران موجود در این هتل انواع غذاهای بین المللی را سرو کرده  و علاوه بر آن صبحانه بوفه با نوشیدنی گرم و سرد و کیک و شیرینی در دسترس است.

 

9.هتل بلموند دس کترتس

این هتل که دارای اتاق هایی است با سبک پرتغالی سنتی و تلویزیون صفحه تخت ،مبلمان چوبی تیره است.برخی از اتاق های این هتل دارای بالکن و محل نشیمن است ، رستوران موجود در هتل انواع غذاهای بین المللی و نوشیدنی های سرد و گرم بسیار خوشمزه ای را برای مهمانان خود سرو می کند.

 

  1. هتل مار

این هتل دارای امکاناتی همچون استخر سرپوشیده ، وای فای رایگان است و اتاق های هتل همگی دارای سیستم تهویه و مجهز به تلویزیون و مینی بار است.صبحانه هروز با میوه های تازه ، آب میوه ها ، نان و کیک های متنوع سرو می شود.

فاصله این هتل از بنای کریستو لوز 1.4 کیلومتر و تا مرکز خرید آتلانتیک 500 متر است.

 

سخن آخر

برزیل کشوری پر جمعیت با جاذبه های گردشگری فراوانی است که دارای فرهنگی غنی می باشد همه این ها سبب شده که هر ساله گردشگران بسیاری این کشور را برای سفر خود انتخاب کنند به همبن جهت برزیل هتل های معروف و بسیار زیبا با ارائه امکاناتی بی نظیر دارد .

{{text}}